Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    AKCEPTUJĘ

loading...

Serwis sprzętu serwerowego

Third Party Maintenance

Serwis pogwarancyjny urządzeń serwerowych pochodzących od wielu różnych dostawców.

Możemy utrzymywać sprawną infrastrukturę IT przez dowolnie długi czas.

Kim jesteśmy? Co robimy?

Business

Świadczymy usługi serwisowe TPM nieprzerwanie od 1999 roku na terenie całej Polski. Serwisujemy serwery, storage, urządzenia sieciowe, biblioteki, streamery, etc.. Sprzedajemy urządzenia fabrycznie nowe, refabrykowane oraz z rynku wtórnego z min. 12 miesięczną gwarancją. Zapewniamy stoki serwisowe dla firm startujących w przetargach dostępne 7/24. Przeprowadzamy audyty i doradzamy w zakresie bezpieczeństwa ciągłości działania systemów IT.

Potrzebujesz prostego rozwiązania?

Wystarczy jeden kontakt.

Zadzwoń lub napisz jaka część lub urządzenie jest potrzebne. Z pewnością je posiadamy. Wycenę otrzymasz na e-mail. Po akceptacji ceny, części lub całe urządzenie zostanie natychmiast wysłane pod wskazany adres. Zapewniamy w razie potrzeby montaż i uruchomienie lub asystę podczas prac.

W 80% przypadków, całość procesu od zapytania, poprzez wycenę, dostawę i uruchomienie, zajmuje max. 3-4 dni. W pozostałych 20%, gdy np. musimy sprowadzić jakieś części, całość procesu to 5-7 dni.

Główne linie produktowe

  • IBM Storage - wszystkie linie produktowe,
  • IBM Servers - wszystkie linie produktowe,
  • Lenovo - wszystkie produkty,
  • DELL / EMC - wszystkie produkty,
  • NetApp FAS Storage Systems,
  • HP Superdomes, Storage MSA/EVA/Pxxxx
  • HP Servers ML/DL/BL, Tape Systems,
  • HITACHI - wszystkie produkty,
  • SAN Brocade - wszystkie produkty,
  • Cisco - wszystkie produkty,
  • inne urządzenia nie wymienione powyżej.
  • Części zamienne

    Dostarczymy wszystkie potrzebne części wraz z technikiem, który dokona ich wymiany. Istnieje możliwość wysyłki części lub całych urządzeń.

  • Usługi konsultingowe

    Wykonujemy anallizy infrastruktury informatycznej oraz doradzamy pod kątem bezpieczeństwa gromadzenia, przechowywania i dostępu do danych.

  • Usługi serwisowe

    Naprawiamy, rozbudowujemy oraz sprzedajemy IBM, Lenovo, EMC2, DELL, SUN/Oracle, Hitachi, HP, Netapp, Brocade, Fujitsu Siemens, Cisco, etc..

  • Umowy serwisowe

    Dostępność serwisu 7/24/365,
    Jedna, stała cena w PLN,.
    Gwarantowany czas naprawy,
    Centrum zgłoszeniowe 7/24,
    Upgrade'y i wymiany urządzeń,

Kontakt z nami

Potrzebujesz wsparcia lub pomocy technika?
Szukasz odpowiedzi na pytania techniczne, handlowe?
  • Nasz adres

    Saratoga sp. z o.o.
    ul. Ogrodowa 58
    00-876 Warszawa

  • Zadzwoń do nas

    Pierwszy kontakt: 501 124 456
    Serwis i usługi: 508 092 987
    Magazyn urządzeń: 500 26 77 11

  • Godziny pracy

    Biuro: Pon.-Pt. 9:00-18:00
    Serwis: całodobowo 7/24

  • Wyślij E-mail

    office(at)saratoga.pl info(at)saratoga.pl

Sprawdź ceny

naszych usług konsultingowych, części zamiennych lub koszty ewentualnej Umowy serwisowej i form jej finansowania.