Serwis sprzętu serwerowego
Third Party Maintenance
Serwis pogwarancyjny urządzeń serwerowych pochodzących od wielu różnych dostawców.
Możemy utrzymywać sprawną infrastrukturę IT przez dowolnie długi czas.
loading...
Możemy utrzymywać sprawną infrastrukturę IT przez dowolnie długi czas.
Świadczymy usługi serwisowe TPM nieprzerwanie od 1999 roku na terenie całej Polski. Serwisujemy serwery, storage, urządzenia sieciowe, biblioteki, streamery, etc.. Sprzedajemy urządzenia fabrycznie nowe, refabrykowane oraz z rynku wtórnego z min. 12 miesięczną gwarancją. Zapewniamy stoki serwisowe dla firm startujących w przetargach dostępne 7/24. Przeprowadzamy audyty i doradzamy w zakresie bezpieczeństwa ciągłości działania systemów IT.
Zadzwoń lub napisz jaka część lub urządzenie jest potrzebne. Z pewnością je posiadamy. Wycenę otrzymasz na e-mail. Po akceptacji ceny, części lub całe urządzenie zostanie natychmiast wysłane pod wskazany adres. Zapewniamy w razie potrzeby montaż i uruchomienie lub asystę podczas prac.
W 80% przypadków, całość procesu od zapytania, poprzez wycenę, dostawę i uruchomienie, zajmuje max. 3-4 dni. W pozostałych 20%, gdy np. musimy sprowadzić jakieś części, całość procesu to 5-7 dni.Dostarczymy wszystkie potrzebne części wraz z technikiem, który dokona ich wymiany. Istnieje możliwość wysyłki części lub całych urządzeń.
Wykonujemy anallizy infrastruktury informatycznej oraz doradzamy pod kątem bezpieczeństwa gromadzenia, przechowywania i dostępu do danych.
Naprawiamy, rozbudowujemy oraz sprzedajemy IBM, Lenovo, EMC2, DELL, SUN/Oracle, Hitachi, HP, Netapp, Brocade, Fujitsu Siemens, Cisco, etc..
Dostępność serwisu 7/24/365, Jedna, stała cena w PLN,. Gwarantowany czas naprawy, Centrum zgłoszeniowe 7/24, Upgrade'y i wymiany urządzeń,
Saratoga sp. z o.o. ul. Ogrodowa 58 00-876 Warszawa
Pierwszy kontakt: 501 124 456 Serwis i usługi: 508 092 987 Magazyn urządzeń: 500 26 77 11
Biuro: Pon.-Pt. 9:00-18:00 Serwis: całodobowo 7/24
office(at)saratoga.pl info(at)saratoga.pl